PROGRAM LOJALNOŚCIOWY W MAWAWO
W MAWAWO przygotowaliśmy program skierowany do klientów, którzy stale korzystają z naszych usług i oprócz efektów estetycznych i satysfakcji z zabiegu oczekują innych korzyści.
Zachęcamy Was więc do uczestnictwa i do zbierania punktów za zakupione usługi, które wprosty sposób można wymienić na nagrody do wykorzystania przy następnych wizytach.
Korzystaj z Naszych usług, polecaj Nas swoim znajomym lub kupuj vouchery dla swoich bliskich. Bądź piękna na nowo!
Zasady są proste:
ZBIERANIE PUNKTÓW
1. Za każde wydane u Nas 20 zł na usługi - 1 pkt
2. Za każde skuteczne polecenie Naszych usług nowemu Klientowi - 20 pkt (osoba, która trafi z polecenia musi wydać przy pierwszej wizycie min 100 zł)
NAGRODY
Nazwa | Sczegóły | Punkty | |
1. | Manicure hybrydowy | 110 pkt | |
2. | Manicure klasyczny | 80 pkt | |
3. | Manicure hybrydowy + IBX | 140 pkt | |
4. | Manicure klasyczny + IBX | 100 pkt | |
5. | Manicure brazylijski z malowaniem lakierem hybrydowym | 140 pkt | |
6. | Manicure brazylijski z malowaniem lakierem klasycznym | 110 pkt | |
7. | Manicure japoński | 90 pkt | |
8. | Pedicure hybrydowy | 150 pkt | |
9. | Pedicure klasyczny | 130 pkt | |
10. | Pedicure brazylijski z malowaniem lakierem hybrydowym | 160 pkt | |
11. | Pedicure brazylijki z malowaniem lakierem klasycznym | 140 pkt | |
12. | Pedicure kwasowy z malowaniem lakierem hybrydowym | 170 pkt | |
13. | Pedicure kwasowy z malowaniem lakierem klasycznym | 150 pkt | |
14. | Pedicure japoński | 130 pkt | |
15. | Regulacja brwi | 40 pkt | |
16. | Regulacja i henna brwi | 60 pkt | |
17. | Laminowanie rzęs Elleebana | (Lifting + keratyna) + henna | 150 pkt |
18. | Laminowanie rzęs Elleebana | (Lifting + keratyna) + witaminowy Botoks + henna | 180 pkt |
19. | INTRA CELL Endermomasaż | 1 partia ciała | 140 pkt |
20. | Masaż | 30min | 120 pkt |
21. | Masaż | 60min | 150 pkt |
22. | Masaż | 90min | 180 pkt |
23. | Mikrodermabrazja | twarz | 130 pkt |
24. | Mikrodermabrazja | twarz i szyja | 145 pkt |
25. | Mikrodermabrazja | twarz, szyja i dekolt | 165 pkt |
26. | Oczyszczanie manualne | twarz | 150 pkt |
27. | Oczyszczanie manualne + peelingi kwasowe | twarz | 180 pkt |
28. | Peelingi kwasowe | twarz | 160 pkt |
29. | Peelingi kwasowe | twarz i szyja | 180 pkt |
30. | Peelingi kwasowe | twarz, szyja i dekolt | 200 pkt |
31. | Peelingi kwasowe + mikrodermabrazja | twarz | 180 pkt |
32. | Peelingi kwasowe + mikrodermabrazja | twarz i szyja | 200 pkt |
33. | Peelingi kwasowe + mikrodermabrazja | twarz, szyja i dekolt | 220 pkt |
34. | Zabieg KLAPP | twarz | 140 pkt |
35. | Zabieg KLAPP | twarz i szyja | 160 pkt |
36. | Zabieg KLAPP | twarz, szyja i dekolt | 180 pkt |
37. | Zabieg KLAPP + mikrodermabrazja | twarz | 160 pkt |
38. | Zabieg KLAPP + mikrodermabrazja | twarz i szyja | 180 pkt |
39. | Zabieg KLAPP + mikrodermabrazja | twarz, szyja i dekolt | 200 pkt |
40. | Zabieg IMAGE | twarz | 140 pkt |
41. | Zabieg IMAGE | twarz i szyja | 160 pkt |
42. | Zabieg IMAGE | twarz, szyja i dekolt | 180 pkt |
43. | Zabieg IMAGE + mikrodermabrazja | twarz | 160 pkt |
44. | Zabieg IMAGE + mikrodermabrazja | twarz i szyja | 180 pkt |
45. | Zabieg IMAGE + mikrodermabrazja | twarz, szyja i dekolt | 200 pkt |
46. | Zabieg IMAGE + mikrodermabrazja | twarz, szyja i dekolt | 200 pkt |
47. | Depilacja laserowa | pachy | 110 pkt |
49. | Depilacja laserowa | bikini klasyczne | 140 pkt |
50. | Depilacja laserowa | bikini brazylijskie | 150 pkt |
51. | Depilacja laserowa | bikini głębokie | 170 pkt |
52. | Depilacja laserowa | twarz | 170 pkt |
53. | Depilacja laserowa | nogi | 350 pkt |
54. | Mezoterapia igłowa | twarz | 350 pkt |
55. | Dermapen | twarz | 350 pkt |
56. | Karboksyterapia | 1 partia | 140 pkt |
REGULAMIN Z DNIA 18.01.2018
I. OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO MAWAWO
1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest firma MAWAWO ul. Puławska 108/112, 02-620 Warszawa, NIP 824 17 44 887
2. Program Lojalnościowy Mawawo ma na celu nagradzanie Uczestników, którzy w dokonują zakupu usług u Organizatora, w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie od 18 stycznia 2018 roku do czasu jego zakończenia przez Organizato ra.
3. Regulamin - niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Mawawo prowadzonym przez Organizatora.
4. Uczestnik - każda osoba fizyczna, posiadająca, co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
II. UCZESTNICTWO
1. Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w Programie oraz akceptację Regulaminu.
2. Organizator ma prawo nadać swojemu Klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
3. Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowne oświadczenie w siedzibie Organizatora.
4. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
5. Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
III. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
1. Po pozytywnym zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu polecenia Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie karty Uczestnika punktami. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów :
- Za każde wydane 20 zł na usługi - 1 pkt
- Za każde skuteczne polecenie Naszych usług nowemu Klientowi - 20 pkt (osoba, która trafi z polecenia musi wydać przy pierwszej wizycie min 100 zł)
2. Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na karcie wydanej przez Organizatora
3. Punkty Programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
4. W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą zostać przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
5. Organizator ma prawo skorygować Stan punktów Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
6. Punkty gromadzone na wydanej karcie nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
IV. POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu karty, możliwości zdobycia dodatkowych punktów lub promocjach organizowanych przez Organizatora.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
5. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą na adres: pocztowy - MAWAWO ul. Puławska 108/112, 02-620 Warszawa lub mailowy: kontakt@mawawo.pl. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni.
2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora – www.mawawo.pl lub na funpagu na facebooku - www.facebook.com/mawawoface booku. Termin zakończenia Programu zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej lub na funpagu na facebooku Organizatora nowej wersji Regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym przez Uczestnika adresem email. Uczestnicy nieakceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną z Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.